ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ГРОМАДСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ПАРТНЕРСТВО

«    Грудень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

Ветсанзавод: чому так довго

21-07-2017, 11:56
Переконаний, що епопея з ковельським ветсанзаводом закінчиться лишень тоді, коли ковельська влада виявить бажання, візьме на себе свою частину відповідальності та більш активно включиться в роботу. При усьому своєму бажанні обласна влада не може виконати ту частину роботи та взяти на себе ту частину обов’язків, які безпосередньо належать ковельській владі.

Нагадаю, що згідно з Класифікатором, надзвичайна ситуація, котра виникла в Ковелі, віднесена до місцевого рівня і законом зобов’язано саме місцеву (Ковельську) комісію ТЕБ і НС займатися ліквідацією наслідків лиха. Звісно, регіональна комісія та й відповідні підрозділи ОДА не стоять осторонь, а допомагають у ліквідації наслідків НС, запобігаючи її поширенню на регіональний рівень.

Минуло майже 4 місяці, а проблема з ліквідацією наслідків діяльності ковельського ветсанзаводу ще до кінця не розв’язана. Розумію тих людей, які живуть поряд з небезпечним підприємством, а також тих, хто чекав від влади миттєвих рішень та адекватних впливових дій.

Дуже добре, що ковельські активісти постійно нагадують владі про те, що треба завершувати розпочате до кінця. Однак шкода, що роблять це здебільшого в стінах Обласної державної адміністрації і практично не зважають на прояви бездіяльності ковельської міської ради, зокрема керівників її виконавчого комітету. Саме від ковельських чиновників залежить левова частка ефективного вирішення цього питання.

Ветсанзавод: чому так довго
Ветсанзавод: чому так довго

Обласна регіональна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій під керівництвом голови Волинської обласної державної адміністрації Володимира Гунчика постійно тримає на контролі найважливіше ковельське питання – ветсанзавод. Однак, як з’ясувалося, цього належно не робить ковельський оперативний штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. У них це питання не в топі порядку денного. Тому результат цілком очікуваний – він наразі відсутній.

Ветсанзавод: чому так довго

1 млн 300 тис. грн, які виділив Володимир Гунчик з резервного фонду обласного бюджету, Ковель досі не взявся освоювати. Так! Обласні кошти мають витрачатися на заходи з підготовки бетонних ємностей для зберігання (утилізації) сировини з ветсанзаводу. І потрібно спочатку належно обвалувати та укріпити споруди за кошти, які передбачені з Державного бюджету і ще не надійшли.

Але ж можна спробувати домовлятися з підрядником про проведення робіт згідно ПКД, а оплата надійде коли належним чином оформляться фінансові документи під гарантію міського голови, голови ОДА та Першого віце-прем’єр-міністра України. Адже є відповідне урядове рішення! Нічого подібного ковельськими керівниками зроблено не було. Вони лише кивають головами на обласну владу, що є просто незрозумілим.

Нещодавно Кабмін виділив Волинській області 17 млн грн на ліквідацію екологічної катастрофи, спричиненої діяльністю ветсанзаводу у Ковелі. Для того, аби ці кошти надійшли у казначейство, Мінрегіонбуд просить Ковель надати локальні кошториси робіт та дефектні акти для складання експертних висновків щоби завершити процедуру.

Ветсанзавод: чому так довго
Ветсанзавод: чому так довго

Облдержадміністрація надсилає запити на Ковельського міського голову, спеціалісти чи не щодня телефонують до працівників ковельського виконкому. Але досі ковельська влада не надала необхідних документів, відповідно – гроші зависли у повітрі.

Зважаючи на усе це, 13 липня я спеціально зініціював засідання робочої групи, яка створена в ОДА для допомоги у ліквідації ковельської надзвичайної ситуації. Прибули й ковельські керівники.

Ковельській владі було наполегливо рекомендовано щодня моніторити ситуацію щодо ліквідації наслідків діяльності ветсанзаводу та щотижня інформувати про це обласну робочу групу.

Ветсанзавод: чому так довго
Ветсанзавод: чому так довго
Ветсанзавод: чому так довго

Окрім того, Ковельській міській раді запропоновано задовольнити вимоги присутніх на засіданні мешканців з мікрорайону «Ковель-2», а саме - до моменту завершення робіт з влаштування централізованого водопостачання забезпечити жителів цього мікрорайону чистою питною водою з артезіанської свердловини. Адже стільки часу довозити питну воду автомобілем – неефективно: незручно для населення та дороговартісно для бюджету.

Депутати відреагували й наполягли на скликанні позачергової сесії міської ради, аби прийняти невідкладні заходи по ветсанзаводу.

Маю надію, що врешті-решт, ковельська міська рада, керівник та представники ковельського штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації візьмуть до уваги усі рекомендації і будуть вчиняти реальні дії, а не займатися перекладанням проблеми на інших.

Дуже прошу ковельских активістів звернути увагу на роботу ковельського оперативного штабу і контролювати її. Вкотре наголошую – досягнути результату можна лише тоді, коли докладуть необхідні зусилля усі зацікавлені сторони.